Jag behöver endast dom som har bränts fast, gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp

Skulle sova ut imorse men nä. Vaknade halv 10, duschade och sånt sen drog jag ut i solen. Det va fan 10+ idag, fyfan vad skönt!
Det är något fel på mig har världens matlust, har ätit hela jävla dagen. Fast det är så det ska va.
Min syster kom hit igår med sin pojkvän och ikväll följde jag med dom till pappa och snackade lite, sen drog vi in på vilhelmina och körde runt lite. Det är ovanligt mycket folk här!
Juste, färgade håret igår så nu är min fula brun/blonda utväxt borta♥
Ska snart gå och sova med två söta hundar så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snygg äru ! älskar ditt hår :)

2011-03-15 @ 22:07:20
URL: http://mitsch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback