Står på tå för att nå golvet

Hade nationella idag, hatar att skriva uppsatser! Blev iallafall en krönika om kärlek haha.
Shit, känns verkligen inte länge kvar tills jag går ut nian. Sökte idag, också frågade jag om jag kommer ha något problem att ta mig in med mina dåliga betyg, har 135 poäng fast jag har jobbat upp några ämnen så kommer ha troligen ha mer poäng senare, och tydligen så skulle de inte vara något större problem det beror ju mest på vilken linje. Känns skönt som faaaaan!
Imorgon ska jag bygga snöskultur med olivia och mattias, vi ska göra superman hihi. Sen är det helg och det blir nog den roligaste helgen på lääänge!

Kommentarer
Postat av: jezzica

hoppas ditt nationella gick bra :)

2011-02-10 @ 22:05:30
URL: http://jezzicak.blogg.se/
Postat av: Hny.

Fin blogg. :)

Kolla gärna in på mig och se om du gillar den.

Följ mig gärna.

2011-02-11 @ 01:47:40
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback