jag kan inte prata med dig när du tittar bort

ikväll har jag varit med gurra, vet fan inte vad vi har gjort.. ehm, gick hem till olivia och snackade lite med henne.
Sen träffade vi victor och jonas så då va vi med dom lite. Åt pizza, satt och snackade.
Sen satt jag, gurra och victor på folkan och snackade typ nån timme sen drog vi hem. Köpte också hårfärg så jag ska färga bort min äckliga utväxt.
Måste också säga att jag träffade billy igår, väldigt trevligt.
vaknade då han ringde och sa att han var i vilhelmina, så då gick jag ner på bussan och snackade lite med han.
saknat den lilla pojken.

imorgon blir det nog att dricka, samma på lördag sen på söndag far jag ifrån vilhelmina föreeeevigt,
haha nämen börjar ju skola på måndag så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback