I'm just livin my life, why they mad at me

Kom hem från Sundsvall i förrigår, firade jul där. Väldigt nice! Fick typ parfym, underkläder, pengar, tavla, malibu, mascara, smycken och mer.
Fick mina betyg idag, bara ig i 4 ämnen vilket är stor skillnad sen i somras då jag hade ig i 9 ämnen så det är ju bra.
Imorgon ska jag till jonas. Bussarna är störda så jag måste vänta i mer än en timme i Åsele också typ en halvtimme i Lycksele, tur Olivia ska med fast när jag tar bussen från lycksele åker hon hem, haha stackarn.
Och ikväll blir det väl bara att ta det lugnt, ska se sex and the city med olivia:)
Young Jeezy – Bury Me A G

Kommentarer
Postat av: Nali-

Fint, langt hår c:

2011-01-02 @ 15:56:07
URL: http://www.nali.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback