stressande vecka

Igårkväll satt jag med Tina, Sandra, Emma och Fanny vid älven. Hur mysigt som helst! Var som ett hejdå till Tina som åkte utomlands inatt och ska vara borta en vecka, kommer sakna min granne. Mest med tanke på att jag flyttar när hon kommer hem, buhu. Igår fick jag också reda på att jag inte är arbetslös i sommar!!! Sååå skönt. Annars har den här veckan mest bara varit pluggdagar, känns dock skönt att jag nästan är klar med allting nu. Idag har jag hunnit med jobb från 8-14 sen direkt till skolan för att göra klart ett prov och en inlämning. Känner att jag behöver en pluggfri kväll idag så sitter för tillfället och väntar på att Sandra ska komma hit. Vad vi hittar på vet jag inte än men det är rätt fint väder ute, lite kallt bara. Imorgon ska jag ha två redovisningar sen tar jag bussen till Vilhelmina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback